17 Ocak 2013 Perşembe

ANKET

15 yorum:

  1. ortak sınavlar haftasında eğitim-öğretim sağlıklı yapılmamaktadır.her dönemde bir sınav yönetmelik gereği ortak yapılsın ama bütün sınavların yapılmasına karşıyım.

    YanıtlaSil
  2. BEN SINAVLARın tümünün ortak yapılmasına karşıyım , benim dersimi bana okutan öğretmen beni sınav yapmıyorsa,bana soruyu o sormuyorsa ve benim yazılı kağıdımı okumuyorsa bu sınav adil değildir,objektif değildir.Arapçadan normal yazılıda 25-30 alan bir öğrenci ortakta nasıl oluyorda 90-100 alabilioyr biri bunu açıklasın

    YanıtlaSil
  3. evet doğru şuheda her kimse söylediklerinde gerçeklik payı var öğrencinin bence ortak sınavda alacağı notlar o ortak sınava giren öğretmenin sınavda sağladığı disiplinle orantılıdır.

    YanıtlaSil
  4. Yazılan yorumlara kesinlikle katılıyorum... İkinci dönem bu görüşler doğrultusunda şekilleneceğini umuyorum.

    YanıtlaSil
  5. Ahmet hoca sen çok yaşa sen de olmazsan kimseler biz öğrencileri dikkate almaz dsteğe devam hocam durmak yok yola devam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi dinliyoruz, yeterki kendinizi ifade etmenizi bilin... Destek her daim... :)

      Sil
    2. kesinlikle katılıyorum hocam, ikinci dönem bu sınav sisteminin kaldırılmasını şiddetle talep ediyorum :)

      Sil
    3. Şiddete fazla meyilli olma bence... :)

      Sil
    4. türk milleti olarak meyilliyiz hocam ne yaparsınız :))

      Sil
    5. "türk" değil Türk... lütfen Türkçe konuşacaksak Türkçe konuşalım öyle değil mi? :) Şiddet felakettir, hem keskin sirke küpüne zarar değil mi? :)

      Sil
  6. AH ŞU BİZİM ÖĞRENCİLER İLERDE biri kendilerine beddua ederde öğretmen olurlarsa o zaman biz öğretmenlere hak verecekler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lisede ben o bedduayı alan öğrencilerden biriydim... Öğretmen olunca anladım... İlla beddua mı etsek, ne yapsak... :)

      Sil
  7. uyku modundalar... henüz tatilden kopamadılar... :)

    YanıtlaSil
  8. YAKINDA UYANDIRIRIZ ONLARI YAZILILAR BAŞLASIN BAKALIM

    YanıtlaSil