23 Kasım 2012 Cuma

OKULUMUZDA SINAVLAR

45 yorum:

  1. okuldaki sınavların ortak olmasıöğrencilerimizin başarısını olumlu etkilediği kanısındayım.

    YanıtlaSil
  2. Bence Ortak sinavlar hem ogrencileri hem de ogretmenleri cok yordu...

    YanıtlaSil
  3. her dönemde tek ortak sınav yapmak belki biraz daha geçerli ve güvenli olur

    YanıtlaSil
  4. Bence en mantıklısı tek bir ortak sınavın yapılmasıdır.Bu sınavların birçok dezavantajı var hem öğrenciler açısından hem de öğretmenler açısından..

    YanıtlaSil

  5. TAMAMEN KATILIYORUM BU KONUYA İKİNCİ DÖNEM ÇÖZÜM BULACAĞIZ






    YanıtlaSil
  6. Hocam,bu ortak sınavlar da, yarın sayısal 11'lerin hem fizik hem kimya yazılısı var.İkiside çok ağır dersler ve aynı günde.bi gün boyunca idarecilerin peşinden koşup ertelenmesini istedikten sonra bize verilen tepki:''kızlar çok haklısınız zor,ama bu saatten sonra ertelenemez'' bu nasıl bi saçmalık eğer zor olduğu biliniyosa ikisini de aynı güne kimin koyduğunu açıkçası çok merak ediyorum??

    YanıtlaSil
  7. Şimdi ben de merak ettim iyi mi :)))

    YanıtlaSil
  8. hadi hep birlikte merak edelim hocam belki biri çıkıpta merakımızı giderir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birlikte nasıl merak edilir? Merak etme eylemi nasıl birlikte gerçekleştiriilir? :)

      Sil
  9. Hadi ben merakinizi gidereyim sinav duzenlemelerini yunus hoca ve salih hoca yapiyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah senden razı olsun... Ne meraktı ama... :)

      Sil
  10. merakım bilmediğimden değil :) sadece gönderme yapmaya çalıştım ama Ahmet hoca saolsun :))

    YanıtlaSil
  11. Yanıtlar
    1. hapşurmuş muamelesi oldu bu.... :)

      Sil
    2. en çok da esprilerinizi özliyeceğiz herhalde hocam (!) :))

      Sil
    3. Beni göndermek istemenizi anlıyorum. Ama üzgünüm okulda devam.

      Sil
    4. Gercekten ! Bende gidiyorsunuz diye uzulmustum...

      Sil
    5. Sanırım şimdi de gitmiyorum diye üzülüyorsun... :)

      Sil
  12. kılık kıyafet serbest olduğu gibi sınavlarda kalksa :)))

    YanıtlaSil
  13. FLASH FLASH FLASH

    SINAVLAR KALKIYOR
    DEVAMSIZLIK KALKIYOR
    KILIK KIYAFET ZATEN KALKTI
    DİSİPLİN KALKIYOR SUÇ İŞLEYEN KENDİ KENDİNE CEZA VERECEK
    ÖĞRETMENLERİN TÜMÜ EMEKLİYE AYRILACAK
    NE ZAMAN 2050-2051 ÖĞRETİM YILINDA

    YanıtlaSil
  14. İste bekledigim haber... (biraz gec oldu ama olsun)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet rumeysa galiba senin gördüğün rüya 2050-2051 öğretim yılında olacak habere baksana tarihine

      Sil
  15. yav arkadaşlar deli saçması bu nerden çıktı bu 23 nisan şakası mı
    yoksa büyük yalan mı

    YanıtlaSil
  16. Hayaldi... Gerçek oldu... :-)

    YanıtlaSil
  17. dini musiki dersi karne notları 10/ADE 11ACD OKULA GEÇMİŞTİR DUYRULUR

    YanıtlaSil
  18. bu blog sadece anadolu öğrencilerine özel mi anlayamadık neden normal ihlden bahsetmiyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siteye giren öğrenci profili ile ilgili bir durum sanırım... Daha çok öğrenci daha etkili bir site ve daha etkili bir güç...

      Sil
  19. evet dini musiki notları için hikmet hocamıza teşekkürlerimizi sunuyorum.


    YanıtlaSil
  20. Dini musiki,notlarını beğenmeyenler 10/A hariç düzeltme talebinde bulunabilir artırma yönünde değil eksiltme yönünde notların değişimi kabul edilir.

    YanıtlaSil
  21. eksiltmek için kimsenin notlarını değiştireceğini zannetmiyorum hocam

    YanıtlaSil
  22. yinede taktir teşekkürü 5-10 puan yüzünden kaçıranlar için yükseltme olabilir

    YanıtlaSil
  23. diyorum fakat nerde bizim hocalarda insaf yokki 44 asak bunu 45 yapmayacak hocalarımız var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne vicdansız öğretmenler var değil mi! Ahh ah, öğrenciler 44 alır da öğretmenler yapmazlar... Sen çalış, çabala, o kadar emek ver, geceni gündüzüne kat 44 al... öğretmen gelsin 45 yapmasın... Haklısın Şüheda... :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  24. Yine de bunlar bizim öğretmenimiz olumsuz düşünmeyelim en son kararı yinede öğrenci lehine verirler merak etmeyin siz

    YanıtlaSil
  25. GEÇEN GÜN bir öğretmenimiz geldi dedi bir öğrenci farkına varmadım 43 ile sınıfta kalmış onu değiştirelim dedi notları teslim etmesine rağmen öğretmen notu değiştirip 45 yaptı sözlü dessteğiyle bu da öğretmenlerin denildiği gibi olmadığı vicdanlı olduğu görülüyor

    YanıtlaSil
  26. FLASH FLASH FLAS 2.DÖNEM ORTAK SINAVLAR SADECE 1 TANE OLACAK MÜJDELER OLSUN

    YanıtlaSil
  27. HA ŞUNU UNUTMAYIN BU KARARI ÖĞRETMENLERİNİZ ALDI OY ÇOKLUĞUYLA

    YanıtlaSil
  28. Hayırlı olması dileğiyle...

    YanıtlaSil
  29. Tüm öğretmenlarimize teşekkür ederiz. İnşallah bu dönem daha başarılı olur.

    YanıtlaSil
  30. BU OKULDA HER ŞEY ÖĞRENCİ İÇİN BAŞARI DA BAŞARISIZLIK DA

    YanıtlaSil